اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2015 i من با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم هندی 2015 i من با زیرنویس فارسی (2015)

مدت زمان: 188 دقیقه کشور: رده سنی:

یک گوژپشت بد شکل، عروسی را در روز ازدواجش می‌دزدد و او را گروگان می‌گیرد، در حالی که ارتباطش با او و اهدافش در یک سری فلاش‌بک‌ها آشکار می‌شود که او شروع به انتقام‌جویی می‌کند.

رضایت کاربران
100% (22 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2015 I من با زیرنویس فارسی

i – من یک فیلم درام رمانتیک هندی به زبان تامیل در سال ۲۰۱۵ به نویسندگی و کارگردانی اس شانکار. تولید و توزیع شده توسط وی در این فیلم ویکرام، امی جکسون و سورش گوپی در نقش های اصلی بازی میکنند و سانتانام، اوپن پاتل، اوجاس راجانی (در اولین فیلمش)و رامکومار گانسان نقش های محوری را ایفا می کنند. این فیلم که در روایتی غیرخطی روایت می شود، داستان یک ابر مدل بدنساز به نام لینگسان (با بازی ویکرام)را روایت می کند که با استفاده از یک ویروس به یک هاچبک تبدیل می شود. او پس از تغییر شکل، انتقام کسانی را می گیرد که مسئول مخمصه او بودند.بخش هایی از فیلم به طور آزاد براساس “گوژپشت نوتردام” و “زیبایی و حیوان” ساخته شد. موسیقی متن و امتیاز فیلم توسط آی آر رحمان

دانلود فیلم هندی من با زیرنویس فارسی – طراحی تولید توسط تی. موتورج. پی. سی. سریر فیلمبردار فیلم بود و ویرایش آن توسط آنتونی انجام شد. فیلمبرداری دو سال و هشت ماه به طول انجامید و در این مدت فیلمبرداری به صورت گسترده در چین انجام شد.برنامه های بیشتری در مکان هایی در چنای، بانکوک، جادپور، کودایکانال، پولاچی، بنگلور و میسور فیلمبرداری شد. صحنه درگیری شدید قطار در ایستگاه های راه آهن چنگالپاتو، رایاگادا، برهماپور و ویساخاپاتنام فیلمبرداری شد. این فیلم به همراه نسخه اصلی تامیل به زبان های تلوگو و هندی دوبله و منتشر شد.

دانلود فیلم هندی من با زیرنویس فارسی – i در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شدم؛ فیلم بیشتر نقده ای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به خاطر کارگردانی شانکار، اجراها (به خصوص ویکرام، سورش گوپی و امی جکسون)، جنبه های فنی فیلم (به خصوص جلوه های بصری، فیلمبرداری، طراحی لباس و آرایش) و موسیقی متن و پس زمینه A.R. رحماندوست مورد تحسین قرار گرفت، هر چند طول، سرعت و ویرایش نقدهایی را دریافت کرد. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و ۲۲۷ – ۲۴۰ کرور در سراسر جهان فروش کرد و به یکی از پرفروش ترین فیلم های تامیل در تمام دوران ها و پرفروش ترین فیلم ویکرام تبدیل شد تا زمانی که پونین سلوان: ۱. ویکرام برای این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

دانلود فیلم i 2015 با زیرنویس فارسی – لینگسان یک بدنساز اهل چنای است که آرزوی اصلی اش آقای هند شدن است. او عنوان آقای تامیل نادو را کسب می کند که به او اجازه ورود مستقیم به صفحه آقای هند را می دهد. او به دایا، یک سوپر مدل پیشرو، خرده می گیرد. دایا به زودی در لیست سیاه قرار می گیرد و تمام قراردادهای فیلم تبلیغاتی او توسط جان، هم کار او در تمام تبلیغاتش، پس از اینکه او دائما پیشرفت های جنسی او را رد می کرد، لغو می شود. دایا برای نجات شغلش تصمیم می گیرد جان را با لینگسان جایگزین کند که پیش از این او را در یکی از جلسات عکاسی اش دیده بود، به عنوان هم کار او برای تبلیغات بعدی اش. این تیراندازی قرار است همزمان با مراسم تحلیف آقای هند در چین انجام شود، اما لینگسان موافقت می کند و جاه طلبی های آقای هند را در این روند قربانی می کند.

دانلود فیلم هندی من با زیرنویس فارسی – لینگسان توسط طراح دیائو، یک زن تراجنسی به نام Osma تغییر شکل داده شده است. عکاسی در ابتدا خوب پیش نمی رود چرا که لینگسان در اطراف دایا خجالتی و ناشی است. دایا به توصیه کارگردانش وانمود می کند که عاشق لینگسان می شود تا در طول فیلمبرداری شل شود و عملکرد بهتری داشته باشد. این طرح موفقیت آمیز است اما دایا خیلی زود حقیقت را به لینگسان می گوید. او به جای او روی مدل سازی تمرکز می کند. هر دوی آن ها به تدریج در صنعت مدل سازی به عنوان زوج پیشرو برتری یافتند. با گذشت زمان، دایا عشق لینگزان به او را جبران می کند و آن ها خیلی زود نامزد می شوند.

فیلم هندی من با زیرنویس فارسی – لینگسان در سفر خود از یک بدنساز به یک مدل برتر، به یک مدل ثروتمند و تاثیرگذار تبدیل شد. اما لینگسان دشمنان زیادی پیدا کرد، از جمله جان که به دلیل افزایش محبوبیت لینگسان، حرفه مدلینگ او از بین رفت و او را مجبور به حضور در تبلیغات محلی برای ماندن کرد. این چهار نفر توطئه می کنند تا از لینگسان انتقام بگیرند و شهرت و حرفه مدلینگ او را نابود کنند.

دانلود فیلم i با زیرنویس فارسی – دو روز قبل از عروسی، لینگسان به آرامی شروع به تجربه ریزش مو و دندان و اختلال پوستی می کند. او با دوستش واسودوان، پزشکی که نگهبان خانواده دیاکو نیز هست، مشورت می کند. واسودوان ادعا می کند که از یک بیماری ژنتیکی نادر و لاعلاج رنج می برد که منجر به پیری زودرس می شود. وضعیت لینگسون بدتر می شود و صورت و بدن او تغییر شکل می دهد و در نهایت او تبدیل به یک گوژپشت می شود. در شرایط فعلی، لینگسان تصمیم می گیرد با خودکشی در یک تصادف رانندگی، از چشم مردم و همچنین از زندگی دیانا ناپدید شود. تنها دوستش بابو و واسودوان می دانند که او زنده است. هیچ کس حاضر نیست به خاطر گذشته اش با لینگسان با دایا ازدواج کند. لینگسان از واسودوان می خواهد که با دایا ازدواج کند زیرا او تنها کسی است که می تواند وضعیت گذشته و حال دایا را درک کند. واسودوان موافقت می کند و عروسی تثبیت می شود.

فیلم هندی i 2015 – در آستانه عروسی دیاگ، پزشک دیگری به نام تیروونگادام به لینگسان اعلام می کند که برخلاف ادعاهای واسودان، او در واقع از آنفلوانزای H۴N۲ ناشی از ویروس “I” رنج می برد که تنها از طریق تزریق قابل انتقال است. لینگسان متوجه می شود که جان، اوسما، ایندراکومار، راوی و حتی واسودوان مسئول تزریق ویروس به بدن او هستند. واسودوان از ۱۰ سالگی به دایا علاقه مند شد و زمانی که لینگسان را بر سر او انتخاب کرد، خشمگین شد. بنابراین، او از دشمنان لینگسان جانبداری کرد و کل عملیات را برای تزریق ویروس لینگسان برنامه ریزی کرد. سپس لینگسان توسط آن ها مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و بسته می شود، اما بعدا موفق به فرار می شود. لینگسان که عصبانی شده و به او خیانت کرده است، در روز عروسی دایا را می دزدد و او را سالم در خانه ای قدیمی نگه می دارد بدون اینکه هویتش را برای او فاش کند.

دانلود فیلم هندی من با زیرنویس فارسی بدون سانسور – لینگسان به کمک بابو تصمیم می گیرد از کسانی که او را تغییر شکل داده بودند بدون کشتن آن ها انتقام بگیرد. او ابتدا راوی را که دچار سوختگی شدید شده است، به قتل می رساند. سپس خمیری را آماده می کند که آن را با محصولات آرایشی روزانه اسماگ مخلوط می کند و بدون اطلاع او آن را روی بدنش اعمال می کند و باعث می شود که بدنش دچار هایپرتریکوز شود. سپس، ایندراکور را با شربت قند مصرف می کند که باعث می شود دسته ای از زنبورها او را در سراسر بدنش نیش بزنند. او جان را فریب می دهد تا بر سر یک قطار در حال حرکت بجنگد و او را دچار برق گرفتگی می کند. در نهایت، او واسودوان را وادار می کند که ناخواسته ویروس “من” را از طریق گاز گرفتن سگ (در حالی که پادزهر را با ویروس عوض می کرد)به خودش تزریق کند و باعث تورم کل بدنش شود. پس از رسیدن به انتقام، لینگسان وضعیت خود را به دایا نشان می دهد که اگرچه در ابتدا جا خورده اما با وجود بدشکلی هنوز او را دوست دارد. آن ها تصمیم می گیرند با هم زندگی خلوتی داشته باشند. لینگسان برای بهبود وضعیت خود تحت درمان سلول های بنیادی، انتقال خون، یوگا و فیزیوتراپی قرار می گیرد و به تدریج به حالت عادی باز می گردد.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی من – i 2015 با زیرنویس فارسی بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود و تماشا نمایید

  • جوایز: 8 برنده و 8 نامزدی
  • زبان: تامیل
  • نویسنده: A.N. Balakrishnan, Swanand Kirkire, S. Shankar

2 دیدگاه

  1. AN
    AN

    سلام
    ویکرام عزیز چقدر عالی وفیلم هم همینطور
    یه دنیا ممنون برای زحماتتون

  2. M_Z_1367
    M_Z_1367

    فیلم Phhir 2011 که زیرنویس نداشت رو بذارید خیلی خیلی ممنون میشم.در قسمت درخواست ها هم درخواست داده بود🙏🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید