اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود سریال هندی 2023 Bambai Meri Jaan بمبئی جان من با زیرنویس فارسی

دانلود سریال هندی 2023 Bambai Meri Jaan بمبئی جان من با زیرنویس فارسی (2023–)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

در دوران پس از استقلال در بمبئی و خیابان های پر از جنایت آن، یک پلیس درستکار تلاش می کند از خانواده اش محافظت کند..

رضایت کاربران
82% (16 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال هندی 2023 Bambai Meri Jaan بمبئی جان من با زیرنویس فارسی

Bambai Meri Jaan یک مجموعه تلویزیونی جنایی به زبان هندی در سال ۲۰۲۳ است که تحت عنوان سرگرمی اکسل تولید شده است. در این سریال کی کی منون، اویناش تیواری، کریتیکا کامرا، نیودیتا باتاچاریا و آمیرا داستور ایفای نقش می کنند. این سریال در آمازون پرایم ویدیو به نمایش درآمد.

دانلود سریال هندی بمبئی جان من با زیرنویس فارسی – در سال ۱۹۶۴ در بمبئی، اسماعیل قادری، یک افسر پلیس صادق و یک مرد خانواده مومن، وظیفه افشای رابطه جنایی بین تبهکاران سلیمان “حاجی” مقبول، عظیم پاطان، و آنا راجان مودالیار را بر عهده دارد؛ صداقت اسماعیل همواره هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای به چالش کشیده می شود. او در خانه تلاش می کند تا به پسر کوچک ترش دارا نظم دهد و با بحرانی مواجه می شود که یکپارچگی و معیشت او را در معرض خطر قرار می دهد. در هنگام نزدیک شدن به کشف کالای قاچاق توسط راننده حاجی، سلطان و برادرزن اسماعیل، رحیم، هم کار پلیس اسماعیل و بهترین دوست اسماعیل، احمد، به طرز وحشیانه ای توسط رحیم کشته می شود. اسماعیل که از این موضوع خبر ندارد، او را در ایستگاه راه آهن رها می کند تا از دست حاجی و افرادش فرار کند. او توسط دو پاسبان دیده می شود که به رحیم کمک می کنند و به بزرگانش گزارش داده می شود. او در نهایت از نیروی پلیس اخراج می شود. در حالی که اسماعیل برای تامین مخارج خانواده اش تلاش می کند، فشار مالی بر جهان بینی دارا تاثیر می گذارد.

دانلود سریال هندی Bambai Meri Jaan  با زیرنویس فارسی – وقتی اسماعیل به نقطه شکست می رسد، حاجی دستش را روی او محکم می کند. دوازده سال بعد، سال ۱۹۷۷ است. ظهور دارا باعث تحریک اعضای گروه رقیب پاتان می شود و خیلی زود همه چیز شخصی می شود و چهره خونینی به خود می گیرد. پس از تلاش دارا برای از بین بردن حاجی – پاطان – آنا – پادشاهان حاکم بر جهان اسلام – مجموعه ای از رویداده ای خشونت آمیز منجر به اتحادهای غیرمنتظره و شب عروسی بی رحمانه ای می شود که در آن ناصر دوست دوران کودکی دارا توسط پاطان نفیس کشته می شود و همسر نصیر به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار می گیرد و کشته می شود. دارا پس از یک حمله شخصی ویرانگر، به دنبال انتقام می گردد و جنگ مرگباری را علیه حاجی و پاشایان آغاز می کند. دارا به لطف اتحادی که به تازگی با شیخ های دبی شکل گرفته، فرصتی را برای پیشرفت در جهان می شناسد. این نشان دهنده تولد D – Company است. با گسترش امپراتوری داراها با شیخ های دبی، تنش های خانوادگی افزایش می یابد و یک پاتان انتقام جو او را تهدید به سقوط می کند. د گروهان مورد حمله قرار می گیرد؛ دارا با کشته شدن برادر بزرگش صادق و معشوقش، ضربه مهلکی به او وارد می کند. با افزایش تنش ها بین این دو گروه، تعداد اجساد افزایش می یابد و خطرات بیشتر می شود. دارا یک قهرمان بی باک به نام چوتا را به خدمت می گیرد. دارا بی رحمانه در یک بازی پایانی پاتوسی و آنا را از پای در می آورد. آنا در زمین خودش کشته می شود و پتان نیز پس از حمله ناموفق به خانواده دارا در بیمارستان کشته می شود. اما در نهایت دارا برای فرار از دستگیری باید مانند یک بزدل فرار کند و خانواده اش را تحت مراقبت خواهرش حبیبه بگذارد و به دبی برود.

هم اکنون میتوانید سریال هندی Bambai Meri Jaan  با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود نمایید

 

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Shujaat Saudagar

4 دیدگاه

  1. محمود
    محمود

    سلام آرشیو سریال سایت قبلی کمی بیشتر بود الان می‌خوام سریال kaalkoot دانلود کنم تو سایت جدیدتون نیست
    میشه آرشیو سریال ها رو کامل کنین

  2. ریحانه
    ریحانه

    سلام خسته نباشید. عزیزم چرا سریال Aakhri Sach 2023 رو نمیذارید تو سایت؟ تا قسمت شش اومده. قبلا توی سایتتون بود. ممنون میشم زودتر بذاریدش. مرسی

  3. atefeh
    atefeh

    سلام
    میشه لطفا سریالهای بیشتری بزارین مثل سریال made in heaven
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید