اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2023 Extra Ordinary Man (مرد خارق العاده) با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم هندی 2023 Extra Ordinary Man (مرد خارق العاده) با زیرنویس فارسی (2023)

مدت زمان: 157 دقیقه کشور: رده سنی:

یکی دیگر از فیلم‌های قبلی داستان چگونگی تبدیل شدن او به یک قاچاقچی و قهرمان هوشیار را روایت می‌کند.

رضایت کاربران
67% (12 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2023 Extra Ordinary Man (مرد خارق العاده) با زیرنویس فارسی

مرد خارق العاده به انگلیسی Extra Ordinary Man 2023 یک فیلم اکشن به زبان تلگوی هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی واکانتهام وامیسی است. این فیلم توسط Sreshth Movies و Rochira Entertainments تولید شده است. در این فیلم نیتین و سری لیلا بازی می کنند. این فیلم در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۳ اکران شد و نقده ای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

دانلود فیلم هندی 2023 Extra Ordinary Man با زیرنویس فارسی –  این داستان پس از یک تعقیب و گریز موفق پلیسی در مخفیگاهش، توسط بهمنی، یکی از اعضای جدید باندش روایت می شود. آبهی معروف به آبهی، یک هنرمند جوان با هدف تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی، در تلاش های متعدد شکست می خورد. او سپس مدیرعامل شرکت معشوقه اش، لیکیتا می شود. به طور غیرمنتظره ای، او این شانس را پیدا کرد که در داستانی براساس رویداده ای واقعی قهرمان شود. او از شرکت استعفا داد و دوست دخترش و خانواده اش را به خاطر هدفش ترک کرد و با جدیت برای فیلم آماده شد. ناگهان راکش کارگردان نظرش را تغییر داد و ابهی را از فیلم حذف کرد. او از این حوادث دل شکسته شد و برای نوشیدن به دهبا رفت. در حین نوشیدن، برخی از جن ها به آنجا می آیند و از همه می خواهند که با آمدن رئیسشان کنار بروند. ابهی کنار می رود، اما با این حال، گوساله ها از او می خواهند که با آمدن رئیسشان کاملا عقب نشینی کند، که این امر ابهی را تحریک می کند که همه در زندگی واقعی و واقعی اش از او می خواهند که به عقب برگردد و گوساله ها را شلاق بزند. رئیس گون ها به آنجا رسید و ابهی شروع به جنگیدن با او کرد. در عوض اتفاقات، او متوجه می شود که برادر شرور است و اتفاقات براساس فیلمنامه فیلم رخ می دهد. او فکر می کند که این به خواست خدا است، بنابراین از فیلم حذف می شود و فیلمنامه را در زندگی واقعی دنبال می کند. او سپس در سناریویی شبیه به فیلم با یک نرون جنایتکار به نام سای نات “سایتان” به عنوان نام مستعار خود طبق فیلمنامه مواجه می شود و او را برای شکست دادن خود به چالش می کشد. نرون پس از آگاهی از حقایق، با ابهی روبرو می شود و با او پیمان می بندد تا او را به عنوان یک قهرمان علیه خود مطرح کند، سپس او را می کشد تا قدرت خود را حفظ کند. سپس طبق نقشه، سای جنایات نرون را متوقف می کند. در همین حال، پدر لیکیتا و آبکیتا و همسرش اوشا با این تصور که او در حال تیراندازی است، به ملاقات او آمدند اما پس از مشاهده این وضعیت تصمیم گرفتند در مقابل مردم به عنوان والدین لیکیتا که در واقع خود را یتیم نشان می دادند، عمل کنند. بعدها نرون دوست قدیمی خود IG Vijay را در این مساله دخیل می کند اما معتقد است که ویجی از سای حمایت می کند و سوخت بیشتری به آتش می افزاید. سپس در آخرین رویارویی، نرون سای را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و هویت واقعی خود را به ویجی می فرستد تا او را به عنوان یک پلیس برای نجات شهرت خود اعلام کند. با این حال، آبهی موفق می شود از درگیری با نرون جان سالم به در ببرد و به او بگوید که آخرین رویارویی یک پیش درآمد در فیلم است، این نقطه اوج واقعی فیلم است و او را در مقابل ویجی می کشد. اما او این وضعیت را مدیریت می کند و به ابی هویت جدیدی به نام “اره بالو” می دهد تا سلوا مانی را در عرض ۲ ساعت دستگیر کند. سپس نوبت به سلمانی می رسد که در بازداشت به سر می برد اما به دلیل احترام به مهارت های بازیگری اش انتقام خود را از ابطحی گرفت. بعدها ویجی وظیفه جدیدی به آبهی محول می کند تا یک مجرم بین المللی را به همراه خود دستگیر کند که اشاره به یک دنباله دارد.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی Extra Ordinary Man 2023 – مرد فوق العاده با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود و تماشا نمایید

  • زبان: تلوگو
  • نویسنده: Vakkantham Vamsi

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید