اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2023 King of Kotha پادشاه کوتا با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2023 King of Kotha پادشاه کوتا با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2023)

مدت زمان: 174 دقیقه کشور: رده سنی:

در یک شهر آلوده به جنایت، کانان بهای و گروهش قدرت های حاکم هستند. بازرس شاهول برای مبارزه با این سلطنت و انتقام گرفتن، با درایت نقشه بازگشت "شاه" را می کشد، که منجر به یک چرخش دگرگون کننده از وقایع می شود.

رضایت کاربران
96% (24 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2023 King of Kotha پادشاه کوتا با زیرنویس فارسی

پادشاه کوتا (به انگلیسی: King of Kotha) یک فیلم درام اکشن به زبان مالایالام هند در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آبهیلاش جوشی است که توسط استودیوی ویفر فیلمز و زی ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون دولکر سلمان، شبیر کالارکال، پراسانا، گوکول سورش، آیشواریا لکشمی، نیلا اوشا، چمبان وینود خوزه، شمی تیلاکان، ساران، شانتی کریشنا و آنیخا سورندران ایفای نقش می کنند. صداگذاری این فیلم بر عهده “نیمش راوی” است و صداگذاری فیلم بر عهده “جاکس بیجوی” است و صداگذاری فیلم نیز به طور جداگانه بر عهده “جاکس بیجوی” و “شان رحمان” است. این فیلم در ژوئیه ۲۰۲۱ اعلام شد. عکاسی اصلی در سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز شد و در فوریه ۲۰۲۳ به پایان رسید. این فیلم در ۲۴ اوت ۲۰۲۳ در جشنواره اونام در سراسر جهان اکران شد و نقده ای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد.

دانلود فیلم هندی King of Kotha با زیرنویس فارسی – پادشاه کوتا به همراه عنوان آن در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۱ به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تولد دولکر سلمان اعلام شد. دولکر که در این فیلم یک گانگستر را به تصویر می کشد، بیان کرد: ” پادشاه کوتا تمام این عناصر (نقاط اوج، آهنگ های جذاب و سکانس های بلند)را خواهد داشت که می تواند مخاطب را راضی کند. در اکتبر ۲۰۲۲، دولکر در مصاحبه ای اظهار داشت که ” این یک ژانر گانگستری اکشن است، فیلم نوآر که در یک شهر خیالی ساخته شده است. جالب است که من به طور کلی تمایل دارم از این نوع سینما کمی فاصله بگیرم. اما کمی تعادل پیدا کردم. در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ پوستر متحرک فیلم با عنوان “مردم کوتا” راه اندازی شد.

فیلم هندی پادشاه کوتا با زیرنویس فارسی توضیح فیلمنامه داستان : ۱۹۹۶: CI شهول حسن به یک شهر خیالی پر از جنایت به نام کوتا منتقل می شود که در نزدیکی مرز کرالا – تامیل نادو واقع شده است. شاهول بیشتر در مورد شهر تحقیق می کند و متوجه می شود که شهروندان، به ویژه نوجوانان، به مواد مخدر اعتیاد دارند. در حین تحقیق در مورد سابقه مواد مخدر، شهول در مورد کانان بهی، یک گانگستر مخوف که بر کوتا حکومت می کند، می آموزد. شاهول در مخفیگاه خود به همراه سی تونی تیتوس با کانان بهایی ملاقات می کند و در آنجا توسط کانان تحقیر می شود. شاهول از تونی در مورد راجو سوال می کند چون کانان قبلا به این نام اشاره کرده بود، جایی که تونی گذشته راجو را نشان می دهد.

دانلود فیلم هندی King of Kotha با زیرنویس فارسی – راجو یک گانگستر بی رحم و بهترین دوست کاناوارو است که بر کوتا حکومت می کند. تونی و کانان بخشی از گروه راجو و تیم فوتبال به نام “برندگان کوتا” هستند. راجو همواره با رانجیت بهائی که رئیس شهر همسایه گاندیگرام است در ارتباط است، اما رانجیت هیچ گاه به راجو به خاطر احترام به پدر راجو که در گذشته نیز یک گانگستر مخوف بود، آسیب نمی رساند. راجو تارا را ملاقات می کند و عاشق او می شود. کانان سعی می کند راجو و گروهش را وادار به مقابله با مواد مخدر کند، اما راجو مخالف است چرا که برادر تارا به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر خودکشی کرده است.فیلم هندی پادشاه کوتا بدون سانسور راجو رابطه خوبی با والدینش ندارد زیرا مادرش مالاتی از او به خاطر گانگستر بودن متنفر است و همچنین پدرش را مسئول تربیت راجو می داند. مالاتی همچنین از اعضای گروه راجو سو استفاده می کند، جایی که کانان از این موضوع مطلع می شود و مالاتی را تحریک می کند.

دانلود فیلم سینمایی King of Kotha با زیرنویس فارسی بدون سانسور – راوی این را می بیند و بین آن ها تداخل ایجاد می کند. کانان سعی می کند با چاقو راوی را بزند، اما در نهایت به خودش چاقو می زند. راجو به محض اطلاع از این موضوع عصبانی می شود و سعی می کند راوی را که از خودش دفاع می کند، شکست دهد. یک روز، راجو عکس هایی از تارا می فرستد که با یک روزنامه نگار مستقر در بمبئی در ارتباط است، جایی که راجو با تارا قطع رابطه می کند و شروع به نوشیدن زیاد می کند. کانان که از طمع ثروت و قدرت خسته شده است، تصمیم می گیرد با رانجیت هم کاری کند و با انتقال مواد مخدر به کوتا موافقت می کند. راجو که این موضوع را می داند عصبانی می شود و با کانان روبرو می شود که از فاش کردن چیزی در مورد مواد مخدر خودداری می کند. راجو با کانان درگیر می شود و در نهایت کانان را در چشم راست کور می کند. چند روز بعد، مالاتی متوجه می شود که اگر راجو به مستی ادامه دهد ممکن است مدت زیادی زنده نماند و در آنجا به او توصیه می کند که کوتا را ترک کند و هرگز بازنگردد. راجو در شب فینال جام جهانی فوتبال کوتا را ترک می کند و بعدا ناپدید می شود.

هم اکنون میتوانید فیلم سینمایی هندی King of Kotha پادشاه کوتا با زیرنویس فارسی بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود نمایید

  • زبان: مالایایی
  • نویسنده: Abhilash N. Chandran

3 دیدگاه

  1. Shuiab
    Shuiab

    سلام خواهشن زیر نویس چسپیده بزارید منبع ذکر میشه

    • ترجمه اختصاصی سایت خودمون هست و به صورت سافت سابه با پلیر vlc یا مکس پلیر پخش کنید زیرنویس نشونتون میده

  2. حسین
    حسین

    فیلما ب چند زبان اکران میشن . لطفا ب زبان هندی بزارید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید