اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی Sam Bahadur (سام بهادر) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی Sam Bahadur (سام بهادر) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2023)

دوبله فارسی اضافه شد
مدت زمان: 150 دقیقه کشور: رده سنی:

حول محور نقاط بالا و پایین سام مانکشاو می چرخد ​​که اولین افسر ارتش هند شد که به درجه فیلد مارشال ارتقا یافت.

رضایت کاربران
84% (31 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی Sam Bahadur (سام بهادر) با زیرنویس فارسی

سام بهادر به انگلیسی : Sam Bahadur یک فیلم درام جنگی بیوگرافیک هندی زبان محصول سال ۲۰۲۳ است که براساس زندگی اولین سپهبد هندی، سام مانکشاو ساخته شده است. کارگردانی این فیلم را مینا گلزار بر عهده دارد که با بهانی ایر و شانتانو سریواستاوا هم کاری داشته است. تولید شده توسط رونی اسکرواوا، تحت عنوان RSVP Movies. در این فیلم در کنار ویکی کوشال فاطمه سنا شیخ، سانیا مالهوترا، نیراج کعبی، ادوارد سونه بلیک و محمد زهان ایوب به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در ۱ دسامبر ۲۰۲۳ اکران شد و ۱۲۸.۱۶ کرور (۱۶ میلیون دلار)در سراسر جهان فروش کرد. در شصت و نهمین دوره جوایز فیلم فیر، این فیلم هشت نامزدی از جمله بهترین بازیگر مرد (کوشال)و بهترین فیلم (منتقدان)را دریافت کرد.

باکس آفیس فیلم هندی سام بهادر – Sam Bahadur

فروش داخل هند : 111.8 کرور ¦ فروش خارج کشور : 18.5 کرور ¦ جمع فروش داخل و خارج : 130.3 کرور ¦ لقب : هیت

دانلود فیلم هندی سام بهادر با زیرنویس فارسی – در سال ۱۹۳۴، کادت سام مانکشاو یکی از اولین گروه های دانشجویان افسری آقا است که در آکادمی نظامی هند، دهرادون، آموزش می بینند؛ در میان هم کلاسی های او، رقیب جوان او، تیکا خان قرار دارد. او که در همان سال از این دانشکده فارغ التحصیل شد، به عنوان ستوان دوم به هنگ دوازدهم نیروی مرزی، فیروزپور اعزام می شود. اندکی پس از انتصاب، با سیلو بود آشنا می شود که بعدها با او ازدواج می کند. در سال ۱۹۴۲، در طول جنگ جهانی دوم، مانیشاو که به درجه سرگرد ارتقا یافته بود، به همراه هنگ برای شرکت در کمپین برمه فرستاده می شود. در طول نبرد پل سیتانگ، او در عمل زخمی می شود اما زنده می ماند و به خاطر شجاعت صلیب نظامی دریافت می کند.

در سال ۱۹۴۷، در بحبوحه تجزیه ارتش هند بریتانیا، سرگرد منکاشاو توسط همکارش سرگرد یحیی خان به ارتش پاکستان نزدیک می شود؛ او ارتش هند را به جای آن انتخاب می کند. پس از استقلال، اختلاف بین دو کشور بر سر حاکمیت کشمیر به وجود می آید. در اکتبر ۱۹۴۷ پاکستان عملیات نظامی خود را برای تصرف منطقه آغاز کرد. در پاسخ، جواهر لعل نهرو، نخست وزیر هند و والابهائی پاتل، وزیر کشور، مانکشاو و وی. پی. منون به کشمیر؛ آن ها موفق به تضمین الحاق کشمیر به هند شدند. هند ضدحمله می کند، اما جنگ به بن بست می رسد.

در سال ۱۹۵۹، منکاشاو که در حال حاضر ژنرال اصلی و فرمانده کالج کارکنان خدمات دفاعی ولینگتون است، دانلود فیلم Sam Bahadur با زیرنویس فارسی – توسط وزیر دفاع V. ک. کریشنا منون و رئیس ستاد کل ارتش سپهبد بریج موهان کائول نظر خود را در مورد رئیس ستاد ارتش ژنرال ک. اس. تیمیا. منکشاو با تفسیر اقدامات آن ها به عنوان دخالت سیاسی، آن ها را رد می کند. با این حال، کاول توطئه می کند تا با ترتیب دادن یک دادگاه نظامی براساس ناشایستگی، مانع از ترفیع آتی مانکن ها شود؛ با این حال، مانکن ها توسط مافوق های خود تبرئه می شوند.

فیلم هندی سام بهادر با زیرنویس فارسی – در سال ۱۹۶۲، جنگ چین و هند آغاز می شود که منجر به شکست ارتش توسط چینی ها می شود؛ کائول استعفا می دهد در حالی که نهرو منون را برکنار می کند. نهرو به توصیه ایندیرا گاندی به درجه ستوانی ارتقا می یابد و او را به عنوان فرمانده سپاه چهارم تزیپور منصوب می کند. او پیشنهاد پیشروی می دهد، اما نهرو که از شکست ناامید شده است، امتناع می کند؛ ایندیرا به نفع منوچهر شفاعت می کند. تا سال ۱۹۶۳، مانکشاو موفق می شود نیروهای خود را در منطقه مرزی شمال شرقی دوباره بسیج کند. در سال ۱۹۶۴، نهرو می میرد و منکاشاو به عنوان فرمانده کل فرماندهی شرق ارتقا می یابد؛ دو سال بعد، ایندیرا به نخست وزیری منصوب می شود. بین سال های ۱۹۶۵ تا ۱۹۶۷، منکاشاو خود را درگیر عملیات ضد شورش علیه جبهه ملی میزو می کند که برای آن پادما بوشان را به دست می آورد.

دانلود فیلم Sam Bahadur با زیرنویس فارسی  – در سال ۱۹۶۹، با بالا گرفتن اختلافات بین بنگال ها در شرق پاکستان، یحیی که اکنون ژنرال شده است، رئیس جمهور پاکستان می شود؛ در جای دیگر، منکاشاو به عنوان فرمانده بعدی ارتش هند منصوب می شود و به ژنرالی نیز ارتقا می یابد. در سال ۱۹۷۰، اتحادیه عوامی مستقر در شرق پاکستان انتخابات عمومی پاکستان را زیر و رو کرد، با این حال یحیی از واگذاری قدرت به آن ها خودداری کرد که منجر به اعتراضات ضد دولتی در سراسر پاکستان شد. در پاسخ، یحیی به تیکا که اکنون یک ستوان است، اجازه می دهد تا عملیات سرچ لایت را آغاز کند – یک برنامه گسترده ضد بنگالی، که آن را با کارایی بی رحمانه اجرا می کند. با توجه به این وضعیت، ایندیرا طرفدار جنگ است، اما مانکشاو با آن مخالف است و موانع ارتش را برجسته می کند؛ او قبول می کند که منتظر بماند. آمریکا به ایندیرا در مورد جنگ هشدار می دهد، اما او آن ها را رد می کند. ارتش بسیج شده و آموزش موکتی بهینی را آغاز می کند.

در ۳ دسامبر ۱۹۷۱، پاکستان ابتدا حمله می کند و حملات پیشگیرانه ای را به خاک هند آغاز می کند. هند بلافاصله به حملات متقابل در بخش های غربی و شرقی پاکستان پاسخ می دهد. ارتش های مخالف شاهد درگیری های عمیقی هستند و پاکستان در هر دو بخش تلفات زیادی در زمین، دریا و هوا متحمل شده است. در ۱۶ دسامبر، نیروهای پاکستانی در شرق شکست خوردند و تسلیم فرماندهی شرق شدند و جنگ پایان یافت. این نتیجه یک پیروزی سیاسی را به ایندیرا واگذار می کند در حالی که یحیی از تحقیر شکست استعفا می دهد. با نزدیک شدن به زمان بازنشستگی منوچهر ستوده، ایندیرا او را به پاس رهبری در زمان جنگ به درجه سپهبدی ارتقا می دهد؛ او با افتخار در ژانویه ۱۹۷۳ بازنشسته می شود.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی سام بهادر – Sam Bahadur با زیرنویس فارسی بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود و تماشا نمایید

  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: هندی، پارسی
  • نویسنده: Meghna Gulzar, Bhavani Iyer, Shantanu Srivastava

4 دیدگاه

  1. Akbarali
    Akbarali

    فوق العاده بود حتما ببینید
    ممنون از سایت خوبتون که اینقدر سریع پوشش میدید
    بهارات مووی بهترین سایت هندیه که دیدم

  2. تهمینه
    تهمینه

    خوب بود
    مرسی از سایت خوبتون

  3. مصطفی حسینی
    مصطفی حسینی

    یکی از فیلمای خوبه 2023 هندی قشنگه ببنید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید