اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2023 Tiger 3 تایگر 3 با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2023 Tiger 3 تایگر 3 با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2023)

مدت زمان: 153 دقیقه کشور: رده سنی:

رضایت کاربران
90% (870 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2023 Tiger 3 تایگر 3 با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

تایگر 3 یک فیلم اکشن هندی زبان محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مانیش شارما و تهیه کنندگی آدیتیا چوپرا به کارگردانی یاش راج فیلمز است. در این فیلم سلمان خان، کاترینا کایف و عمران هاشمی بازی می کنند. این فیلم دنباله فیلم تایگر زینده است میباشد و پنجمین قسمت از سری فیلم های دنیای جاسوسی یاش راج محسوب می شود. این فیلم پس از وقایع جنگ (۲۰۱۹) و پاتان (۲۰۲۳)ساخته شده است.

معرفی چند فیلم از مانیش شارما کارگردان تایگر 3

  1. فیلم هندی طرفدار با بازی شاهرخ خان
  2. فیلم هندی عاشقانه شهر ناب با بازی سوشانت
  3. فیلم هندی گروه باجا برات با بازی رنویرسینگ

عکاسی اصلی در مارس ۲۰۲۱ با فیلمبرداری در دهلی، بمبئی، استانبول، سن پترزبورگ و وین آغاز شد. موسیقی متن فیلم توسط پریستام و آهنگ پس زمینه توسط تانوج تیکو ساخته شده است. این فیلم با بودجه تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شد و در نتیجه آن را به گران ترین پروژه یاش راج فیلمز تبدیل کرد.

Tiger 3 در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳، همزمان با دیوالی در فرمت های استاندارد، IMAX، ۴ DX و دیگر فرمت های ویژه منتشر شد تا نظر منتقدان را به خود جلب کند.

دانلود فیلم هندی تایگر 3 با زیرنویس فارسی – تایگر در ماموریتی به روسیه اعزام می شود تا جبران شیخ، تامین کننده سلاح را نجات دهد و در آنجا متوجه می شود که زویا مامور ترور شیخ شده است. تایگر موفق به نجات شیخ می شود و با زویا روبرو می شود که فاش می کند عایشه رحمان، مامور سابق آی اس آی، با گروگان گرفتن جونیور او را مجبور به انجام ماموریت ترور شیخ کرده است. تایگر و زویا توسط آتئیش مجبور به انجام ماموریت دیگری در استانبول می شوند که در آنجا به زودی توسط کشورهای مربوطه خود به عنوان خائن شناخته می شوند. در نتیجه، تایگر و زویا برای گرفتن انتقام از آتئیش و خنثی کردن نقشه او برای تصرف پاکستان به منظور حفظ منافع هند، وارد یک جنگ صلیبی خطرناک می شوند.

دانلود فیلم هندی تایگر 3 با زیرنویس فارسی – نظرات منتقدان درباره فیلم Tiger 3

بالیوود هنگاما 4 از 5 ستاره داد و نوشت: ” تایگر 3 یک فیلم اکشن قابل پیش بینی است که سلمان تمام آن را با لحظات تلخ و شیرین زیادی نوشته است – صحنه معرفی سلمان، و نقش شاهرخ خان یعنی پاتان در اوج است. در گیشه، این فیلم با توجه به فروش فوق العاده اش، بسیار موفق ظاهر خواهد شد.

هیمیش منکاد از پینویکیلا 3 از 5 بب فیلم داد  و نوشت: ” Tiger 3 سکانس های اکشن بسیار خوبی را با پشتیبانی از قدرت سلمان خان، کاترینا کایف و عمران هاشمی اجرا می کند. در حالی که قدم زدن در برخی مکان ها یک مساله است، طرح اصلی به اندازه کافی ارتباط عاطفی دارد که شما را به صفحه نمایش بزرگ میخکوب کند. این فیلم یک اثر اکشن است که تمام مولفه های لازم برای تبدیل شدن به پرفروش ترین فیلم سلمان خان تا به امروز را دارد.

دانلود فیلم Tiger 3 با زیرنویس فارسی – سونیل از نیوز 18 نمره 3 از 5 به فیلم داد و نوشت: ” تایگر 3 سکانس های اکشن عالی با حضور سلمان خان و کاترینا کایف دارد هاشمی در نقش خود به عنوان یک مخالف عدالت را اجرا می کند. لحظات شیرین زیادی در Tiger 3 وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کامیک ها (که همه آن ها را می شناسند)اشاره کرد. طرفداران سلمان در انتظار این دیوالی هستند.

وینامرا ماتور از تیم فرست پست 3 از 5 داد و نوشت: ” سلمان خان و کاترینا کایف با تمام قوا خود را به اکشن قسمت سوم تسلیم می کنند. فیلم شیک، لیز، اما کمی کشیده به نظر می رسد. فقط اگر هیجان و تنش بیشتری داشت و کم تر حرف می زد، رونال کوتچا از روزنامه تایمز هند 3 از 5 داد و نوشت: “تایگر 3” به عنوان یک افزونه خوب برای سرگرمی های جمعی مناسب است.

دانلود فیلم تایگر 3 با زیرنویس فارسی – زیندیا از ایندیا تودی 3 از 5 داد و نوشت: “با وجود دنیای جاسوسی بسیار شلوغ، تایگر موفق می شود جایگاه خود را حفظ کند. طرفداران سلمان خان ناامید نخواهند شد، اما کسی به کاترینا کایف به زویا روح و امید می دهد. شوبهرا گوپتا از ایندیان اکسپرس 2.5 از 5 ستاره داد و نوشت: “سلمان خان هم سن و سالش به نظر می رسد، اما خوبیش این است که پنهانش نمی کند. و البته، بهترین قسمت فیلم زمانی است که پاتان وارد میشود. شاهرخ خان در حالی که موهایش را هنوز در آن موی لطیفی دارد به افق پرواز می‌کند و با تک‌لاین‌های هوشمند تیراندازی می‌کند.” بدون حضور یک یا دو ستاره که می توانند درخشندگی را، اگر فقط از نوع سطحی، به تمرین بیافزایند. سوکانیا ورما از ردیف 2.5 از 5 ستاره داد و نوشت: «حیف است که یک بار برای ورزشکاران دوستانه است». در محیط، ببر انتخاب می‌کند.

دانلود فیلم هندی تایگر 3 با دوبله فارسی – مونیکا راوال کوکرجا از هندوستان تایمز سرعت آن را «ناسازگار» نامید و نوشت: «تایگر 3 بزرگ، ماسالا است و باید تماشا کرد، نه به این دلیل که یک شاهکار است، بلکه به این دلیل که هر روز نیست که دو سوپراستار (شاهرخ خان و سلمان خان) را می‌بینید که فضای صفحه را به اشتراک می‌گذارند، حتی اگر این برای کارگردان مانیش شارما همه عناصر را به گونه‌ای بسته بندی می‌کند که یک ساعت جذاب می‌سازد. در حالی که داستان و طرح کلی بسیار پیچیده و پیچیده است با پیچ و تاب‌های جدیدی که هر چند دقیقه یک‌بار منتظر می‌ماند، چیزی که مشکل‌ساز باقی می‌ماند این است که سرعت ناسازگار. Tiger 3 بر ترکیبی از یک مجموعه ناجی و نمایش تمرکز دارد. علیرغم افزودن‌های جدید به فهرست و چهره‌های قدیمی‌تر و آشنا که به ترکیب بازگشته‌اند، تایگر 3 هیجان و هیجان لازم برای اجرای داستان را ندارد.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی تایگر 3 با کیفیت پرده ای به صورت زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور از وبسابت بهارات مووی مشاهده نمایید

  • زبان: هندی، تامیل، تلوگو
  • نویسنده: Anckur Chaudhry, Aditya Chopra, Shridhar Raghavan
بهارات مووی مگ
تریلر tiger 3 تایگر 3 با زیرنویس فارسی

https://s21.uupload.ir/files/bolymix/Baharatmovie/trailer/trailer_tiger3_baharatmovie.mp4

بهارات مووی مگ
موزیک ویدیو فیلم تایگر 3 با نام Lake Prabuh Ka Naam با زیرنویس فارسی

https://s21.uupload.ir/files/bolymix/Baharatmovie/trailer/Lake%20Prabuh%20Ka%20Naam_720P.mp4

38 دیدگاه

  1. Rez pur
    Rez pur

    سلام و خسته نباشید
    دیدن فیلم تایگر ۳ بهانه ایی شد برای اینکه من اینجا این کامنت رو بذارم، من تایگر ۳ رو روزهای اول اکران با ترجمه تیم شما دیدم و ترجمه واقعا خوب نبود، اونقدر مزاح و شوخی و رعایت نکردن امانت دیالوگ ها زیاد بود که واقعا هیچی از فیلم متوجه نشدم، یکسری ديالوگ احساسی داشت که به خوبی ترجمه نشده بود و یکسری اشکالات دیگه.
    همین موضوع باعث کرد بعد از پخش اینترنتی فیلم رو از یک سایت و ترجمه دیگه دانلود کردم و راضی بودم.
    باز هم خسته نباشید به تیم عزیزتون.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید