اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2024 Bade Miyan Chote Miyan (باده میان چوته میان) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2024 Bade Miyan Chote Miyan (باده میان چوته میان) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2024)

زیرنویس فارسی جداگانه اضافه شد
مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

باده میان و چوته میان با شخصیت‌های متضاد و روش‌های بدخواهانه خود باید بر اختلافات خود غلبه کنند و با هم تلاش کنند تا مجرمان را به بی‌طرفی منتقل کنند و روز را حفظ کنند.

رضایت کاربران
92% (188 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2024 Bade Miyan Chote Miyan (باده میان چوته میان) با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

باده میان چوته میان (ترجمه: داداش بزرگه و داداش کوچیکه ) – Bade Miyan Chote Miyan فیلمی هندی زبان اکشن و هیجان انگیز به نویسندگی و کارگردانی علی عباس ظفر است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. این فیلم توسط علی عباس ظفر، جکی باگنانی، واشو باگنانی، دیپشیخا دشموک و هیمانشو کیشان مهرا با پرچم‌های پوجا سرگرمی و آز فیلم تولید می‌شود. در این فیلم آکشی کومار و تایگر شروف در نقش های اصلی با پریثویراج سوکوماران به عنوان نقش منفی بازی می کنند. همچنین منوشی چیلار، آلایا اف، سوناکشی سینها و رونیت بوز روی را در نقش های محوری ایفا می کند.

فیلم هندی باده میان چوته میان با زیرنویس فارسی – فیلم در فوریه 2022 اعلام شد. عکاسی اصلی در ژانویه 2023 آغاز شد و تا فوریه 2024 با فیلمبرداری در بمبئی، اسکاتلند، لندن، لوتون، ابوظبی و اردن به پایان رسید. موسیقی متن توسط Vishal Mishra ساخته شده است، در حالی که Julius Packiam امتیاز پس زمینه را با Marcin Laskawiec به عنوان فیلمبردار و Steven H. Bernard به عنوان تدوینگر ارائه کرده است. جلوه های بصری توسط DNEG مدیریت می شود. باده میان چوته میان در 11 آوریل 2024 مصادف با عید اکران شد. این فیلم نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد.

در دسامبر 2021، آکشی کومار و تایگر شروف برای فیلم اکشن بعدی علی عباس ظفر تحت تولید پوجا سرگرمی، که از فیلمی به همین نام در سال 1998 نیز حمایت کرد، قرارداد امضا کردند. در نهایت، این فیلم در 8 فوریه 2022 اعلام شد.ظفر علاوه بر نویسنده و کارگردان، آن را با پرچم AAZ Films خود نیز تولید کرده است.

دانلود فیلم هندی Bade Miyan Chote Miyan با زیرنویس فارسی – عکاسی اصلی در 17 ژانویه 2023 در استودیو یاش راج در بمبئی آغاز شد. اولین برنامه شامل صحنه‌ای اکشن بود که در مجموعه‌ای از Bunker قبل از انتقال به شهر فیلم، جایی که سایر صحنه‌های اکشن فیلمبرداری می‌شد، گرفته شد. در 19 فوریه 2023، ظفر اولین بسته بندی برنامه را تأیید کرد.

در 28 فوریه 2023، برنامه دوم در بریتانیا انجام شد که در آن بخش عمده ای از فیلم در اسکاتلند، لندن و لوتون قبل از پایان در 12 آوریل 2023 فیلمبرداری شد. برخی از سکانس های اکشن با اکتان بالا با ماشین ها، دوچرخه ها فیلمبرداری شدند. ، هلیکوپتر و تانک. یک صحنه اکشن در شب در Paisley فیلمبرداری شد که در آن خیابانی به عنوان شانگهای بازسازی شد.کومار همچنین هنگام شلیک یک سکانس تعقیب و گریز دوچرخه مجروح شد.

فیلم هندی باده میان چوته میان با زیرنویس فارسی – در 16 آوریل 2023، آخرین برنامه در ابوظبی با فیلمبرداری چند قسمت از آهنگ اصلی در امارات پالاس آغاز شد. صحنه‌های اکشن شامل ماشین‌ها، دوچرخه‌ها، تانک‌ها، اسب‌ها، کالسکه‌های تپه‌پهلو، هواپیما، و هلیکوپتر شینوک فیلم‌برداری شدند. مجموعه ای از باند هوایی ارتش هند در دسر لیوا بازسازی شد. فیلمبرداری در 9 مه 2023 به جز تکه تکه پایان یافت.

در 21 ژانویه 2024، فیلمبرداری چهار آهنگ پایانی با طراحی بوسکو-سزار در اردن با کومار و شروف آغاز شد که به مدت 12 روز انجام شد. ابتدا تیتراژ در تئاتر رومی و دیگر مکان‌های جراش فیلمبرداری شد. فیلمبرداری سپس به دریای مرده منتقل شد، جایی که یک آهنگ عاشقانه با کومار، شروف، سینها، چیلار و آلایا اف و یک آهنگ مهمانی که شامل پریثویراج و روی نیز می شود، فیلمبرداری شد. آخرین فیلمبرداری آهنگ در Wadi Rum انجام شد که در آن یک آهنگ به سبک عربی فیلمبرداری شد. در 1 فوریه 2024، کومار زمان بندی را تایید کرد

دانلود فیلم هندی داداش بزرگه و داداش کوچیکه با زیرنویس فارسی – یک کاروان هندی حامل یک سلاح مرگبار در کمین قرار می گیرد و سربازانی که از آن محافظت می کنند کشته می شوند. عامل جنایت مردی نقابدار است که برای ارتش هند پیامی می گذارد و به آنها می گوید که سلاح آنها را دزدیده است و آنها باید با زمان مسابقه دهند تا از نابودی هند جلوگیری کنند. کاپیتان میشا با ماموری در شانگهای ملاقات می کند که قبل از اینکه توسط مهاجم نقابدار دیگری کشته شود در مورد همین موضوع به او هشدار می دهد. میشا او را تعقیب می کند و با یک سلاح تیز او را به چوب می کشد. با این حال، زخم های مرد فوراً خوب می شود و او از صحنه فرار می کند. میشا به سرهنگ آزاد گزارش می دهد و توضیح می دهد که چگونه زخم های مهاجم به طور جادویی بهبود یافتند. آزاد به او می‌گوید که آن را مخفی نگه دارد و به او دستور می‌دهد تا سربازان نظامی فیروز (فردی) و راکش (راکی) را برای این مأموریت استخدام کند.

فیلم هندی باده میان چوته میان با بازی آکشی کومار – میشا این دو نفر را ملاقات می‌کند و در حالی که راکی موافقت می‌کند که او را همراهی کند، فردی امتناع می‌کند، زیرا احساس می‌کند که شغلش در نهایت چیزی جز بی‌احترامی برای او به همراه نداشته است. میشا و راکی به لندن می‌رسند و با یک متخصص فناوری اطلاعات به نام پارمیندر با نام مستعار پم ملاقات می‌کنند که به آنها در ماموریت کمک می‌کند. آزاد نیز به لندن می رسد، اما توسط شرور نقابدار مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. در همین حال، تیم برای بازیابی بسته دزدیده شده به متروی لندن نفوذ می کند. درست زمانی که تیم در گوشه ای قرار می گیرد و تقریباً شکست می خورد، فردی از راه می رسد و با مردان نقابدار مبارزه می کند. پم قفل طاق را باز می کند و مشخص می شود که بسته در واقع زنی به نام پریا است که زمانی با فردی نامزد کرده است. از آنجایی که هارد دیسک ها در معرض خطر هک شدن یا افتادن در دستان اشتباه بودند، کدهای یک سیستم دفاعی بسیار پیشرفته به نام کاران کاواچ در داخل مغز پریا رمزگذاری شدند. با این حال، مرد نقابدار و ارتشش پریا را به گروگان می گیرند و در پی تعقیب و گریز مداوم، گروه در گوشه ای قرار می گیرند و مرد نقابدار خود را به عنوان کبیر، دوست سابق آن دو نشان می دهد. او همچنین فاش می‌کند که مردان نقاب‌دار تقریباً جاودانه کسی نبودند جز کلون‌های این دو.

فیلم هندی Bade Miyan Chote Miyan با زیرنویس فارسی – در یک فلاش بک مشخص شد که کبیر قصد داشت با کمک آخرین اختراع خود به نیروهای مسلح هند کمک کند: یک برنامه شبیه سازی که در آن کلون های مبتنی بر DNA فردی و راکی می توانستند با دستور آزاد برنامه ریزی شوند و بدون کشته شدن در جنگ ها پیروز شوند. اما وقتی آزاد قصد خود را برای تسخیر جهان با استفاده از این اختراع فاش کرد، در حضور همگان او را توبیخ کرد و به او دستور داد که برنامه را تعطیل کند زیرا این برنامه خلاف اخلاق است. کبیر با احساس خیانت تصمیم گرفت طرف خود را عوض کند و اختراع را به دشمنان هند بفروشد. پریا به تیم در مورد این نقشه هشدار داد و به فردی و راکی دستور داده شد که برنامه را نابود کنند و کبیر را زنده بگیرند. با این حال، آنها در نهایت او را به قتل رساندند و به دلیل عدم پیروی از دستورات به دادگاه نظامی محکوم شدند، پس از آن فردی نامزدی خود را با پریا قطع کرد. با این حال، کبیر فاش می‌کند که او زنده مانده است، زیرا در واقع کلونش اکلاویا، که او را مانند یک پسر دوست می‌داشت، کشته شد و مرگ او باعث شد کبیر آسیب دیده و انتقام‌جو باشد.

فیلم هندی باده میان چوته میان با زیرنویس فارسی – به زمان حال، کبیر نشان می دهد که آزاد را شبیه سازی کرده و آزاد را می کشد. او پریا را می رباید و فردی و راکی را رها می کند تا بمیرند. این دو موفق می شوند سرسپردگان کبیر را بکشند و به پایگاه بازگردند و در آنجا به تیم نشان دهند که از آنجایی که هند هرگز هیچ یک از جنگ هایی را که در آن شرکت داشته آغاز نکرده است، کبیر قصد دارد پاکستان و چین را با غیرفعال کردن کاران کاواچ و انجام حملات هوایی علیه هند تبدیل کند. علیه دو کشور و در نهایت باعث خدشه دار شدن شهرت هند در سطح جهانی شد. فردی، راکی، میشا و پم به پایگاه کبیر نفوذ می کنند، جایی که دومی رمز عبور را از مغز پریا رمزگشایی می کند. فردی و راکی با ارتش کبیر مبارزه می کنند و در نهایت با کلون های خود که به دلیل منبع انرژی داخلی به جوان شدن ادامه می دهند، روبه رو می شوند. پم پیشنهاد می‌کند که آنها را با استفاده از مقدار زیادی برق نابود کنید، و این دو نفر با فریب دادن آنها به شبکه برق، همه کلون‌ها را می‌کشند و باعث انفجار آنها می‌شوند. کبیر قبل از اینکه فردی و راکی با او مبارزه کنند و او را با نیزه زدن به نیزه بکشند، حملات هوایی را آغاز می کند. در میان تلاش های ناموفق رمز عبور، پریا بیدار می شود و استفاده از “Eklavya”، نام کلون خود کبیر را پیشنهاد می کند. کار می کند و کاران کواچ دوباره فعال می شود و از حمله هوایی و جنگ احتمالی جلوگیری می کند. تیم دوباره متحد می شود و پایگاه را ترک می کند، در حالی که کبیر بیدار می شود و مشخص می شود که زنده است.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی داداش بزرگه داداش کوچیکه – باده میان چوته میان – Bade Miyan Chote Miyan با کیفیت فوق پرده ای با زیرنویس فارسی از وبسایت بهارات مووی مشاهده و دانلود نمایید

  • زبان: هندی، تامیل، تلوگو، کانادا، مالایالام
  • نویسنده: Aditya Basu, Vashu Bhagnani, Suraj Gianani

9 دیدگاه

  1. somy
    somy

    پخش آنلاین فقط صدا هست تصویر نیست

  2. ۰۹۸۹۸
    ۰۹۸۹۸

    کی زیر نویسش می یاد؟

  3. hesampk
    hesampk

    چرا کیفیتش پرده ای هست

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید