اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2024 Captain Miller کاپیتان میلر با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2024 Captain Miller کاپیتان میلر با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2024)

زیرنویس فارسی جداگانه اضافه شد
مدت زمان: 160 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان این فیلم در دهه 1930 تا 1940 در هند بریتانیا اتفاق می افتد و داستان یک قانون شکن به نام میلر را دنبال می کند که دست به غارت، دزدی و تهاجم خونین می زند.

رضایت کاربران
90% (190 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2024 Captain Miller کاپیتان میلر با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

کاپیتان میلر – Captain Miller یک فیلم ماجراجویانه هندی به زبان تامیل به کارگردانی آرون ماتیساران و تهیه کنندگی ساتیا جیوتهی فیلمز است. این فیلم که اولین فیلم از یک سه گانه برنامه ریزی شده است، دانوش در نقش اصلی به ایفای نقش می پردازد و شیوا راجکومار، پریانکا آرول موهان، آدیتی بالان، ساندیپ کیشان، ادوارد سونه بلیک و جان کوکن در نقش های مکمل بازی می کنند.بودجه فیلم کاپیتان یملر 60 کرور اعلام شده است

دانلود فیلم هندی کاپیتان میلر با زیرنویس فارسی – آرون این فیلمنامه را در سال ۲۰۱۸ نوشت و ساتیا جیوتی فیلمز قرار بود آن را تولید کند. با این حال، هیچ چیز تا سال ۲۰۱۹ که شروع به شکل گیری کرد، نهایی نشد. این فیلم به طور آزمایشی D۴۷ (چهل و هفتمین فیلم ده نمکی در نقش اصلی)نام گرفت. این فیلم در ژوئیه ۲۰۲۲ اعلام شد. عکاسی اصلی از سپتامبر آغاز شد و تا اواخر سال ۲۰۲۳ به پایان رسید و در چنای، تیرونلو و تنکاسی برگزار شد. این موسیقی توسط جی. V. پراکاش کومار، فیلمبرداری به کارگردانی سیدمرتضی آوینی و تدوین به کارگردانی نگار راماچاندران.

کاپیتان میلر در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴، هفته پونگال، در فرمت های استاندارد و IMAX در سراسر جهان منتشر شد. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و عملکرد بازیگران و امتیاز آن را ستود.

دانلود فیلم 2024 Captain Miller با زیرنویس فارسی – در سال ۲۰۱۸، آرون ماتساران فیلمنامه ای نوشت که قرار بود توسط تی. جی. شرکت تولیدی تیاگاراجان، ساتیا جیوتهی فیلمز. آرون هم فیلمنامه را به ده نمکی نشان داده بود، چون فیلمنامه را با در نظر گرفتن بازیگر نوشته بود. با این حال، هیچ چیز نهایی نشد و پروژه دوباره در سال ۲۰۱۹ شکل گرفت. در اواخر اکتبر ۲۰۲۰، آرون با دانوش ملاقات کرده و در مورد احتمال هم کاری در این پروژه صحبت کرده بود. دهلوی که تحت تاثیر روایت فیلمنامه قرار گرفته بود، به آنچه آرون ارائه کرده بود، علاقه نشان داد. این پروژه قرار بود پس از اتمام تعهداتش در این مدت وارد مرحله تولید شود. در آوریل ۲۰۲۱، گزارش شد که ساتیا جیوتهی فیلمز این فیلم را تولید می کند که چهل و هفتمین فیلم ده نمکی خواهد بود. در ۲۴ دسامبر همان سال، دهنوی گزارش های مربوط به هم کاری خود با آران را تایید کرد.

دانلود فیلم هندی کاپیتان میلر با زیرنویس فارسی – 2024 Captain Miller به طور آزمایشی D۴۷ نام داشت و چهل و هفتمین فیلم این بازیگر در نقش اصلی بود. در آوریل ۲۰۲۲، منابع متعددی گزارش دادند که عنوان فیلم کاپیتان میلر است و در دهه ۱۹۳۰ ساخته خواهد شد. آرون در مصاحبه ای با رسانه ها در اواخر آوریل اعلام کرد که فیلم درباره زندگی واقعی کاپیتان میلر شورشی LTTE نیست. او همچنین اعلام کرد که این فیلم یک فیلم اکشن ماجراجویی است که با بودجه ای هنگفت برای جذب مخاطب بیشتر ساخته خواهد شد و هیچ آیتمی نخواهد داشت. این فیلم در ۲ ژوئیه همان سال رسما اعلام شد و کاپیتان میلر به عنوان عنوان آن تایید شد. این کارگردان به این دلیل این عنوان را به او داد که تحت تاثیر شخصیت تام هنکس از نجات رایان خصوصی (۱۹۹۸)قرار گرفت. این پروژه یک سال پیش تولید گسترده را برای جزئیات بیشتر پشت سر گذاشت.آران جی.وی. پراکاش کومار برای آهنگسازی این موسیقی که پیش از این با دهلوی در هفت فیلم هم کاری کرده بود. شریاس کریشنا برای مدیریت فیلمبرداری استخدام شد. با این حال، در اواسط ژانویه ۲۰۲۳ در حین فیلمبرداری جای خود را به سیدهارتا نونی داد. نادران راماچاندران که برای ویرایش انتخاب شده بود، پیش از این با کارگردان راکی (۲۰۲۱)و سانی کایدهام (۲۰۲۲)هم کاری کرده بود.

دانلود فیلم هندی کاپیتان میلر با زیرنویس فارسی – آران نوشتن فیلمنامه را بدون در نظر گرفتن هیچ بازیگری آغاز کرد. او شخصیت خیالی کاپیتان میلر را با هدف ساخت یک فیلم اکشن در مقیاس بزرگ خلق کرد. تنها در نیمه راه بود که احساس کرد دشان برای این نقش عالی خواهد بود. مورد دوم نیز سه نگاه را در فیلم به نمایش می گذارد. در اواخر ماه مه ۲۰۲۲، پریانکا آرول موهان در حال مذاکره برای بازی در نقش بازیگر اصلی بود، در حالی که گزارش شد ساندیپ کیشان در سپتامبر نقش مهمی را ایفا می کند. هر دو حضور آن ها به ترتیب در ۱۹ و ۱۷ سپتامبر توسط خانه تولید تایید شد.نیودیتا ساتیش،جان کوکن و سومش مور بازیگر مالایالام به عنوان بخشی از بازیگران روز بعد اعلام شدند. ناصر، دانیل بالاجی، النگو کومارول، ویجی چاندراسخار، سوایام سیدها، مرکو تودارچی مالایی، آنتونی و بالا سراوانان نیز در این ماه به ایفای نقش پرداختند.

دانلود فیلم 2024 Captain Miller با زیرنویس فارسی – در اکتبر ۲۰۲۲، آرون با شیوا راجکومار بازیگر کانادایی در بنگلور آشنا شد و کل داستان فیلم را در ۴۰ دقیقه روایت کرد. شیوا احساس کرد که با روایت خود درگیر است و علاقه خود را برای حضور در این فیلم ابراز کرد و دومین فیلم تامیل خود را پس از جیلر (۲۰۲۳) ساخت. این شرکت تولیدی در تاریخ ۸ دسامبر به صورت رسمی ورود خود را اعلام کرد. در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳، گزارش هایی از بازی کالی ونکات در این فیلم منتشر شد. ونکات در آن روز در گفت وگو با DT گزارش ها مبنی بر اینکه آن ها از منابع غیررسمی هستند را تکذیب کرد. با این حال، او گفت که با آران در تماس بوده است اما نقش او هنوز تایید نشده است. ویجی کومار نیز توسط منابع متعددی در ۲۴ فوریه گزارش شد. با این حال، روز بعد، یک منبع نزدیک به تیم تولید توضیح داد که او نیست. در اواسط ماه مارس، وینوه کیشان به عنوان بخشی از بازیگران اعلام شد. در ۲۲ آوریل، بازیگر آمریکایی ادوارد سونینبلیک به عنوان بخشی از بازیگران اعلام شد، که اولین حضور او در تامیل بود. در ژوئن ۲۰۲۳، دانیل بالاجی به دلیل درگیری های برنامه ریزی شده، به دلیل تاخیره ای مداوم در شروع فیلمبرداری صحنه های خود، پروژه را ترک کرد.

هم اکنون میتوانید فیلم هندی کاپیتان میلر – 2024 Captain Miller با کیفیت پرده ای از وبسایت بهارات مووی دانلود و تماشا کنید

  • زبان: تامیل
  • نویسنده: Arunraja Kamaraj, Madhan Karky, Arun Matheswaran

8 دیدگاه

  1. manster
    manster

    این ک خود فیلم نیست

  2. Aliakbar
    Aliakbar

    سلام وقتتون بخیر زیرنویس فیلم کی میزارین

  3. Aliakbar
    Aliakbar

    یه درخواست از فیلم های درشن تودگیپ بیشتر بزارین خیلی ممنون میشم وقتتون خوش همیشه پایدار باشین

  4. Aliakbar
    Aliakbar

    سلام اسم فیلم از درشن تودگیپ (ویرات)فیلمش خیلی قشنگه ممنون میشم بزارید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید