اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود سریال هندی 2024 Indian Police Force (نیروی پلیس هندی ) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال هندی 2024 Indian Police Force (نیروی پلیس هندی ) با زیرنویس فارسی (2024–)

تمامی قسمت ها اضافه شدند
مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

افسر پلیس دهلی، کبیر مالک، با دشمن موذی، ضرار، که راه تروریسم را انتخاب کرده است، مبارزه می کند. این نمایش یک تعقیب و گریز هیجان انگیز را به نمایش می گذارد و پیگیری بی وقفه عدالت و فداکاری های انجام شده در خط d را به تصویر می کشد.

رضایت کاربران
83% (52 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال هندی 2024 Indian Police Force (نیروی پلیس هندی ) با زیرنویس فارسی

نیروی پلیس هند – Indian Police Force یک سریال اکشن هندی به زبان هندی است. این مجموعه توسط روهیت شتی و سوشوانت پراکاش ساخته و کارگردانی شده است. این فیلم در جهان کوپ ساخته شده و شتی آن را تحت عنوان روهیت شتی پیکسز و ریلاینس اینترتینمنت تولید کرده است. در این سریال سیدارت مالهوترا، شیلپا شتی کوندرا و ویوک اوبرو ایفای نقش می کنند.

دی پی کبیر مالک و ویکرام بخشی، افسر ارشد کمیسیون مشترک پلیس پاکستان در ادامه به بررسی یک سری از انفجارهای بمب در دهلی در طول روز افزایش پلیس دهلی می پردازند. انفجارهای زنجیره ای توسط زرار، یک تروریست مجاهدین هندی که با هویت جعلی به نام حیدر و همسرش نفیسه زندگی می کند، صورت گرفت. ویکرام و کبیر برخی از شش انفجار سریالی را متوقف می کنند و از هم کلاسی ویکرام، تارا شتی، رئیس ATS گجرات، درخواست هم کاری می کنند. آن ها از طریق نقشه ها و گزارش های شاهدان، مظنونی به نام شداب را ردیابی می کنند و همچنین از طریق یک افسر مخفی از مخفیگاه او مطلع می شوند.

نیروی پلیس هند – Indian Police Force – بعدها کبیر و ویکرام تصمیم می گیرند بدون مشورت با تارا، رهبری آن ها را دنبال کنند. با این حال، عملیات آن ها منجر به برخورد شدید ماموران و همدستان زرگر شد. زرار پس از کشته شدن اکثر همدستانش و دستگیری شداب، کودکی را گروگان می گیرد و دو بار به ویکرام شلیک می کند. ویکرام در برابر جراحاتش تسلیم می شود و می میرد. کبیر با تارا درگیر می شود و از پرونده خارج می شود. پس از یک سری بمب گذاری در جیپور، کبیر برای تحقیق هم کاری می کند و تعقیب بی وقفه او باعث می شود که به زرار که در گوا است مظنون شود و با همدستان جدید و حمایت مالی در حال برنامه ریزی حملات بزرگ است.

زرار و تیمش خود را برای بمب گذاری آماده می کنند، اما کبیر و تارا به دنبال برخی سرنخ ها موفق به خنثی کردن برخی حملات و دستگیری اعضای تیم زر می شوند. با این حال زر دوباره موفق به فرار می شود و کبیر زر را به دربند می برد. او هویت واقعی زرافه را به نفیسه که از فرزند زرافه باردار است، نشان می دهد. زرار عازم بنگلادش می شود و کبیر از طریق نفیسه از موقعیت او مطلع می شود. کبیر و تارا به بنگلادش می روند و با جاگتا، دوست تارا و یک مامور RAW ملاقات می کنند.

نیروی پلیس هند – Indian Police Force کبیر، تارا و جغتای به زرار و افرادش در ایستگاه حمله کردند و زرار منتظر رسیدن نفیسه بود. زرار قبل از انتقال به دهلی به یک اردوگاه نظامی برده می شود. تارا دوباره به تیم ملحق می شود و با کبیر و جاگاتاپ، آن ها منتظر ماموریت دیگری برای دستگیری رهبر ایمجینیشن و تیم آن ها، از جمله رافیگ هستند که اخیرا در کاتماندو دیده شده است.

هم اکنون میتوانید سریال هندی نیروی پلیس هند با زیرنویس فارسی بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود و تماشا نمایید

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Rohit Shetty

1 دیدگاه

  1. rezaeeh24
    rezaeeh24

    ممنوناز تلاشتان.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید