اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
معرفی فیلم های هندی در ژانر ورزشی

معرفی فیلم های هندی در ژانر ورزشی

معرفی فیلم های هندی در ژانر ورزشی- در این مطلب قصد داریم به چهارده فیلم هندی در ژانر ورزشی بپردازیم که باید حتما ببینید. معرفی این چهارده فیلم ورزشی فقط از صنعت بالیوود هند است و در مطالب بعدی سعی میکنیم از سینمای جنوب هند نیز فیلم معرفی بکنیم

1-فیلم هندی Ms Dhoni Untold Story 2016 

خلاصه داستان : پسری به نام مهندر سینگ دونی آرزو دارد عضو تیم کریکت شده تا برای کشورش هندوستان بازی کند. در این میان او برای جلب رضایت پدرش به عنوان چک کننده بلیط در شرکت راه آهن مشغول به کار میشود، اما با گذشت 4 سال تصمیم میگیرد تا به دنبال رویای همیشگی خود و..

2-فیلم هندی Paan Singh Tomar 2013

خلاصه داستان : داستان فیلم در رابطه با ورزشکاری هندی به نام پان سینگ تومار میباشد. او پس از اینکه بازنشسته میشود، تبدیل به یک سارق حرفه ای میگردد

3-فیلم هندی Dangal 2016

خلاصه داستان : کشتی گیر سابق ماهاویر سینگ فوگات و دو دختر کشتی گیرش در مقابل ظلم اجتماعی برای کسب افتخار در بازی های مشترک المنافع مبارزه می کنند.

4-فیلم هندی Bhaag Milkha Bhaag 2013

5-فیلم هندی 2007 Chak De! india

  • ژانر :خانوادگی ¦ درام ¦ ورزشی
  • بازیگران :شاهرخ خان
  • امتیاز : 8.1

خلاصه داستان : کبیر خان، مربی تیم ملی هاکی زنان هند، رویای این را دارد که تیم تمام دختران خود را در برابر همه شانس ها پیروز کند.

معرفی فیلم های هندی در ژانر ورزشی – پنج فیلم بالا رو میتونیم پارت اول در نظر بگیریم

6-فیلم هندی 2017 Mukkabaaz 

خلاصه داستان : یک بوکسور پرتلاش و سخت‎کوش به نام شروان که از طبقه‎ی اجتماعی پایین در هند می‎باشد ، سعی و تلاش می‎کند تا توان و شایستگی خود را در دنیای بوکس نشان دهد. اما…

7-فیلم هندی 2013 Kai Po Che

  • ژانر : ورزشی ¦ درام
  • بازیگران : راجکومار ¦ سوشانت سینگ راجپوت
  • امتیاز : 7.8

خلاصه داستان : سه دوستی که در آغاز هزاره در هند بزرگ می‌شوند، شروع به افتتاح یک آکادمی آموزشی برای تولید ستاره‌های بعدی کریکت کشور کردند

8- فیلم هندی 1992 Jo Jeeta Wohi Sikandar

  • ژانر : کمدی¦ درام ¦ عاشقانه
  • بازیگران : عامرخان ¦ دیپاک تیجوری
  • امتیاز : 8.1

خلاصه داستان : : یک پسر پولدار و یک پسر فقیر سعی می‌کنند دختری را جذب کنند و رقابت آنها در معتبرترین رویداد کالج – مسابقه دوچرخه‌سواری ماراتن – به اوج می‌رسد و..

9-فیلم هندی Lagaan 2001

  • ژانر : ورزشی ¦ موزیکال
  • بازیگران : عامرخان ¦ پرادیپ سینگ
  • امتیاز : 8.1

خلاصه داستان : مردم یک دهکده کوچک در هند ویکتوریایی آینده خود را در بازی کریکت علیه حاکمان بریتانیایی بی رحم خود به خطر می اندازند.

10-فیلم هندی Saand Ki Aankh 2019

خلاصه داستان : چاندرو تومار و پراکاشی تومار، هر دو بالای 60 سال، الهام بخش دیگر زنان هندی هستند که مهارت های تیراندازی تخصصی خود را به نمایش بگذارند.

11-فیلم هندی Saala Khadoos 2016

خلاصه داستان : داستان یک بوکسوری سابق است که بوکس را پس از درگیری با مقامات بر سر مسائل سیاسی زیربنایی ترک می‌کند، اما به مربیگری یک زن ماهیگیر می‌پردازد تا از طریق او رویای خود را محقق کند.

12-فیلم هندی Soorma 2018

خلاصه داستان : سورما داستان پیروزی روح انسان است، درباره بازیکنی که پس از مواجهه با تجربه ای نزدیک به مرگ از طریق عزم محض، سخت کوشی و اشتیاق بی امان برای این ورزش، به خاطر بازگشت معجزه آسای خود به تیتر خبرها تبدیل شد.

13-فیلم هندی Gold 2018

خلاصه داستان : سفر مردی که در کسب اولین مدال طلای المپیک هند به عنوان یک ملت آزاد نقش اساسی داشت روایت میکند..

14-فیلم هندی 2016 Sultan

خلاصه داستان : سلطان یک داستان کلاسیک در مورد سفر یک کشتی گیر است که با شکست دادن….

فیلم های هندی در ژانر ورزشی که باید دید – در این مطلب سعی کردیم بهترین فیلم های هندی در ژانر ورزشی رو بهتون معرفی کنیم امیدوارم خوشتون اومده باشه اگه شما هم تو این ژانر ورزشی در سینمای هند چه بالیوود چه کالیوود و هر صنعت دیگه هند فیلمی دیدید که خوشتون اومده میتونید کامنت کنید تا بقیه افراد ازش استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟