اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2022 Vikram ویکرام با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2022 Vikram ویکرام با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2022)

مدت زمان: 175 دقیقه کشور: رده سنی:

یک بازپرس ویژه پرونده قتل‌های زنجیره‌ای را تعیین می‌کند، متوجه می‌شود که پرونده آنطور که به نظر می‌رسد نیست و رفتن به این مسیر تنها به جنگ بین همه افراد درگیر ختم می‌شود.

رضایت کاربران
85% (13 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2022 Vikram ویکرام با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

ویکرام یک فیلم اکشن هندی به زبان تامیل در سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی لوکش است. لوکش و راتنا کومار در این فیلم با یکدیگر بر روی دیالوگ ها کار کردند. این فیلم توسط کمال تبریزی ساخته شده است که در نقش اصلی به همراه ویجی ستوپاتی و فهاد فضیل با نارین و کالیداس جایارام در نقش های مکمل و سوریا در نقش مکمل بازی می کنند. این فیلم که جانشین معنوی فیلمی به همین نام در سال ۱۹۸۶ است، پس از زندانی (۲۰۱۹) دومین قسمت از دنیای سینمایی لوکش است.

لوکش در اواخر سال ۲۰۱۹ توسط شرکت بین المللی “هانس راج کمال فیلمز” برای یک فیلمنامه پیشنهادی امضا شد و راجنیکانت قرار بود در نقش اصلی بازی کند، اما به دلیل همه گیری کووی د -۱۹ این کار به تاخیر افتاد. لوکش سپس از پروژه دیگری برای سپتامبر ۲۰۲۰ خبر داد که در آن هاسان در نقش اصلی و همچنین تهیه کننده حضور دارد. عنوان آن ویکرام در ماه نوامبر اعلام شد و کار پیش تولید گسترده آن تا اوایل سال ۲۰۲۱ ادامه داشت. عکاسی اصلی در ژوئیه ۲۰۲۱ آغاز شد و در فوریه ۲۰۲۲ با فیلمبرداری در تامیل نادو شامل کارایکودی، چنای، پوندیچری و کومباتور به پایان رسید. موسیقی متن و تیتراژ این فیلم توسط انوشیروان رامین فر ساخته شده و صداگذاری آن بر عهده جیش گنجه ای و تدوین آن بر عهده افشین راج بوده است.

Vikram در ۳ ژوئن ۲۰۲۲ به صورت نمایشی منتشر شد تا نظر مثبت منتقدان را جلب کند که کارگردانی، فیلمنامه، موسیقی، سکانس های اکشن و اجراهای اصلی کمال حسن، ستهوپاتی و فضیل را تحسین کردند. این فیلم به عنوان بزرگ ترین بلاک باستر سینمای تامیل ظاهر شد و تبدیل به فیلمی بسیار سودآور برای تمام سرمایه گذاران درگیر شد. Vikram در حال حاضر با فروش ۵۴ تا ۶۴ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه ۱۵ میلیون دلاری یکی از پرفروش ترین فیلم های هندی است.

پس از اینکه سه ماه قبل توسط بازرس بجوی محموله آداکلام و آنبو را منفجر کرد، رئیس پلیس، خوزه آمار و تیم سیاه پوست او را احضار می کند تا عدالت را برای گروهی از ماموران نقابدار که مسئول مرگ استفن راج هستند (پس از دستگیری و پس از آزادی به خاطر کمک به آداکلام و آنبو)، ACP Prabhanjan و پدر خوانده اش کارنان برقرار کنند. در حالی که به نظر می رسد قتل کارنان به این دلیل که کارنان یک مرد معمولی بوده و دو نفر دیگر از مقامات عالی رتبه بانک ملی بوده اند، بی نتیجه مانده است، تحقیقات در این زمینه آغاز می شود.آمار از اعتیاد اخیر کارنایف به الکل، مواد مخدر و روسپی ها خبر می دهد و می گوید که او از نوه خردسالش بسیار محافظت می کند. آمار همچنین از مفقود شدن دو کانتینر مواد مخدر خبر می دهد. ساندهانام که یک سندیکای مواد مخدر بسیار بزرگ تر از آداکلام به نام وتی واگایارا اداره می کند، در جستجوی کانتینرها است. رئیس قاچاقچی خون سردی به نام “رولکس” که هویتش مشخص نیست، قصد داشت این کانتینرها را دریافت کند. علاوه بر این، عمر متوجه می شود که رولکس در صورت تحویل مواد مخدر به ساندهانام در تشکیل دولتش کمک خواهد کرد. در غیر این صورت، رولکس سانهانام و خانواده اش را خواهد کشت. آمار به آرامی متوجه می شود که تمام اعتیادهای کارنیان یک حیله برای پوشش دادن یک عملیات بسیار مخفیانه است که او در حال انجام آن بوده است. دانلود فیلم هندی ویکرام با زیرنویس فارسی – در همین حال، وراپاندیان، یک افسر PWD و یک پیمان کار به نام رودرا پراتاپ قصد دارند کانتینرهای مواد مخدر را به سندهانام بیاورند. با این حال، نگهبانان نقابدار می رسند و وراپانیان را در یک تئاتر می کشند. عمر و گروهش یکی از ایزدان را دستگیر می کنند که گفته می شود بجوی بوده است. بجوی فاش می کند که خانواده اش به خاطر نقش او در رهبری شورش مواد مخدر قبلی کشته شده اند و همین امر باعث شده است که او به ماموران پلیس بپیوندد. عمر و تیمش متوجه می شوند که رودرا پراتاپ هدف بعدی است و آن ها مخفیانه وارد مراسم عروسی دختر رودرا پراتاپ می شوند. رودرا پراتاپ از سانهانام برای محافظت دعوت می کند. با این حال، مردان نقابدار به همراه رهبرشان به عروسی دختر رودرا پراتاپ می رسند و او را تهدید می کنند. رهبر رودرا پراتاپ را می کشد و با دوچرخه فرار می کند و بقیه اعضا را برای مقابله با ساندهانام تنها می گذارد، اما ساندهانام آن ها را شکست می دهد.

دانلود فیلم هندی ویکرام با دوبله فارسی – عمر رهبر را تعقیب می کند که معلوم می شود کارنان است و مرگ او را جعل کرده است. کارنان با بریدن گلوی رودرا پراتاپ را می کشد و از دست پلیس فرار می کند.دانلود فیلم Vikram 2022 با زیرنویس فارسی –  آمار به خوزه اطلاع می دهد که کارنان در واقع ویکرام، فرمانده سابق گروه خلبانی بلک آپس در سال ۱۹۸۶ است. پس از یک ماموریت طاقت فرسا، دولت تمام اعضای تیم و خانواده هایشان را به طور وحشیانه ای شکار کرد و کشت؛ تنها ویکرام و سه عضو دیگر تیم زنده ماندند. آمار همچنین نشان می دهد که خوزه در این بخش از دنیا رفته و در مرگ پرابهام دست داشته است. عمر انفجار بمبی را در خانه سندانام ترتیب می دهد که خانه ییلاقی و آزمایشگاه مواد مخدر او را نابود می کند. خوزه به موقع به ساندهانام اطلاع می دهد و همه به جز النگو برادر ساندهانام به موقع از محل انفجار خارج می شوند. خوزه هویت ویکرام و آمستریس را به سندانام نشان می دهد. فیلم هندی ویکرام با زیرنویس فارسی – ویکرام به زندان می رسد و Bejoy و تیمش را آزاد می کند. ویکرام فاش می کند که دلیل این اقدامات انتقام از مرگ پرابهام نیست، بلکه ماموریتی برای از بین بردن سندیکای مواد مخدر در این شهر است. او همچنین اذعان می کند که پرابهانجان پسر بیولوژیکی خودش است. سناخریب همسر امیر تیموری را به قتل می رساند و مردانش را برای حمله و کشتن عروس و نوه بهرام در خانه پرابهام می فرستد. ویکرام عجله می کند تا آن ها را نجات دهد، اما گروه یکی از اعضای تیم سیاه پوست ویکرام و مامور تینا را می کشد که با لباس مبدل به خانه والاما کمک می کند. ویکرام و نوه اش به بندر چنای می رسند، جایی که کانتینرهای مخفی در آنجا نگهداری می شوند. سندانام از موقعیت کانتینرها مطلع می شود و به ویکرام حمله می کند. ویکرام با یک توپ و یک ام ۲ براونینگ، مردان ساندهانامی را به قتل می رساند، اما بقیه اعضای جوخه سیاه او آپیلیاپان و لارنس در درگیری کشته می شوند. پس از یک درگیری شدید، ویکرام انفجاری بزرگ در بندر ایجاد می کند که منجر به کشته شدن ساندهانام و از بین رفتن کانتینرهای مواد مخدر می شود.

دانلود فیلم Vikram با زیرنویس فارسی بدون سانسور – در یک سخنرانی، در ساسون داکس، بمبئی، آداکلام و آنبو با مردان خود می رسند. آن ها برای ملاقات با رولکس با گانگسترهای وابسته به ساندهانام ملاقات می کنند. عدیکلام و آنبو دست داشتن دیلمی ها در کمین مواد مخدر تریچی را توضیح می دهند و مردان دیلمی از دست داشتن دیلمی ها و آماردها در نابودی سندیکای مواد مخدر خود خبر می دهند. نشان داده می شود که عمر پس از مراسم خاکسپاری غیاث الدین در ارناکولام به گروه ویکرام می پیوندد تا مبارزه علیه مواد مخدر را ادامه دهد. آنبو به رولکس اطلاع می دهد که دیلی در حال حاضر در جایی در اوتار پرادش مخفی شده است در حالی که مردان ساندهانوم به او می گویند که خانواده ویکرام جایی در خارج از کشور هستند (که نشان داده می شود سان فرانسیسکو است). رولکس یک جایزه بزرگ برای اعدام تیم آمار، دیلی و ویکرام اعلام می کند. ویکرام نیز بدون اطلاع دیگران در جلسه حاضر می شود و پس از آگاهی از جایزه تعیین شده برای همه آن ها، با عزم و اراده از جلسه خارج می شود.

  • جوایز: 6 نامزدی
  • زبان: تامیل
  • نویسنده: Lokesh Kanagaraj, Rathna Kumar

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید