اگر اشتراک خریدید فعال نشد تیکت بزنید
دانلود فیلم هندی 2023 Leo لئو با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی 2023 Leo لئو با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی (2023)

دوبله فارسی اضافه شد
مدت زمان: 159 دقیقه کشور: رده سنی:

پارتیبان یک کافه دار ملایم در کشمیر است، زمانی که او باندی از اراذل و اوباش قاتل را دفع می کند، توجه یک کارتل مواد مخدر را به خود جلب می کند که ادعا می کند او زمانی بخشی از آنها بوده است.

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
95% (184 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم هندی 2023 Leo لئو با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

لئو یک فیلم اکشن هندی به زبان تامیل به کارگردانی لوکش است که آن را با راتنا کومار و دراج ویدی هم کاری کرده است. این فیلم سومین فیلم در دنیای سینمایی لوکش بعد از Kaithi و vikram است و توسط اس. اس. لالیت کومار از استودیوی هفت پرده و جاگادیش پالانیسامی به عنوان تهیه کننده هم کاری می کنند. در این فیلم ویجی تالاپاتی و تریشا در کنار سانجی دات، آرجون سارجا، گاتام واسودوف منون، منصور علی خان و میسکین بازی می کنند.

Leo در ژانویه ۲۰۲۳ تحت عنوان آزمایشی “تالاپاتی ۶۷” رسما اعلام شد، چرا که این فیلم شصت و هفتمین فیلم ویجی تالاپاتی به عنوان بازیگر اصلی است و عنوان فیلم چند روز بعد اعلام شد. عکاسی اصلی در همان ماه در چنای به همراه یک برنامه پراکنده در کشمیر آغاز شد، که دوباره با برنامه دیگری که در مکان قبلی برگزار شد و تا اواسط ژوئیه به پایان رسید، دنبال شد. این فیلم موسیقی متن آنیروده راویچارد، فیلمبرداری آن را مانوج پاراماماسا و تدوین آن را فیلامین راج انجام داده است لئو قرار است در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ در سینماهای جهان در فرمت های استاندارد و IMAX اکران شود.

دانلود فیلم هندی Leo با زیرنویس فارسی – پس از موفقیت مستر در اوایل سال ۲۰۲۱، گزارش شد که لوکش از ویجی در محل اقامتش دیدن کرد و متنی را روایت کرد که او را تحت تاثیر قرار داد. این پروژه قرار بود شصت و ششمین فیلم این بازیگر به عنوان بازیگر اصلی باشد؛ اما در عوض این جایگاه به واریسو (۲۰۲۳)رسید. گزارش ها از هم کاری بالقوه بین لوکش و ویجی تا فوریه ۲۰۲۲ ادامه داشت. در ماه مارس سال بعد، لوکش تایید کرد که مذاکراتی برای کارگردانی شصت و هفتمین فیلم ویجی تالاپاتی انجام شده است.در ماه مه، او این پروژه را تایید کرد، به طور آزمایشی با عنوان تالاپاتی ۶۷. بودجه این پروژه توسط اس. اس. استودیو هفت پرده لالیت کومارس، که استاد را توزیع و تولید مشترک کرده بود در حالی که جاگادیش، مدیر ویجی، به عنوان تهیه کننده مشترک فعالیت می کند. این شرکت در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳ اعلام عمومی کرد و پروژه را تایید کرد و عنوان رسمی فیلم لئو در ۳ فوریه ۲۰۲۳ مشخص شد.

دانلود فیلم هندی لئو با زیرنویس فارسی Leo با بودجه ۲۵۰ تا ۳۰۰ کرور ساخته می شود و گفته می شود ویجی ۱۲۰ کرور (۱۵ میلیون دلار)به عنوان دستمزد دریافت می کند. با این حال، گفته می شود که او تصمیم گرفته است مدل تسهیم درآمد را در پیش بگیرد تا به سود تولید فیلم باشد؛ بر این اساس، ۵۰ کرور (۶.۳ میلیون دلار)به عنوان پیش پرداخت دریافت خواهد کرد و بخشی از سود به عنوان پاداش بازیگر دریافت خواهد شد. ویجی علاقه ای به تبدیل لئو به یک فیلم پان هندی نداشت زیرا می خواست بر جلب رضایت مخاطبان تامیل تمرکز کند. با این حال، پس از اینکه لالیت و جاگادیش او را متقاعد کردند، این بازیگر نظرش را تغییر داد. همچنین تغییراتی در داستان اصلی ایجاد شد تا به فیلم کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. در ماه اوت سال ۲۰۲۳، تایید شد که این فیلم بخشی از دنیای سینمایی لوکش است زیرا سازندگان این فیلم با سازندگان فیلم های قبلی این فرنچایز هیچ گواهی عدم اعتراض امضا نکرده بودند.

دانلود فیلم Leo با دوبله فارسی – نوشتن و پیش تولید نزدیک به شش ماه طول کشید. لوکش در سومین هم کاری متوالی خود با کارگردان، و دراج ویدی، کارگردان جیل یونگ جوک (۲۰۱۶)، فیلمنامه فیلم را به همراه راتنا کومار نوشت. هر دوی آن ها در اواسط اوت ۲۰۲۲ به تیم نویسندگی پیوستند. لوکش گفت که فیلم کاملا به سبک او ساخته خواهد شد، در ۵ دسامبر ۲۰۲۲ در استودیوی AVM در چنای با بازیگران و خدمه فیلم یک موومان برگزار شد. در ۷ دسامبر، این تیم نزدیک به سه روز ویدئوی تبلیغاتی این فیلم را ضبط کردند.در اواسط ژانویه ۲۰۲۳، مانوج پاراماهامسا به عنوان فیلمبردار معرفی شد که اولین هم کاری او با لوکش و سومین هم کاری او با ویجی پس از نانبان (۲۰۱۲) و Beast (۲۰۲۲) بود. انیرود در سومین فیلم پیاپی خود با این کارگردان به موسیقی می پردازد. لوکش بیشتر تکنیسین های هنجار خود از جمله ویراستار فیلمین راج، دوئت رقص آنباریو، رقصنده رقص دینش کومار و مدیر هنری ان. سائس کومار. پراوین راجا لباس های ویجی را به همراه طراحان لباس معمولی خود پالاوی سینگ و آکا لاخانی طراحی می کرد. رامکومار بالاسوبرامانیان به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم توسط خانه تهیه کننده منصوب شد.

دانلود فیلم سینمایی لئو با زیرنویس فارسی – ویجی یک مدل موی خاکستری برای شخصیت خود انتخاب می کرد که پس از ۳۰ نگاه مختلف نهایی شد. تریشا برای پنجمین بار پس از گیلی (۲۰۰۴)، تیروپاچی (۲۰۰۵)، آتای (۲۰۰۶)و کورووی (۲۰۰۸)در مقابل ویجی قرار گرفت. سانجی دات بازیگر بالیوود در اولین فیلم خود در تامیل و همچنین دومین فیلمش در جنوب هند پس از کی جی اف 2، بازی در یکی از آنتاگونیست های اصلی تایید شد. دوت پس از اینکه تحت تاثیر روایت یک خطی فیلم قرار گرفت، موافقت کرد که بخشی از پروژه باشد. پریا آناند نیز در نقش مهمی به فیلم پیوست، در حالی که آرجون نیز در نقش مهمی بازی کرد.او آن را “متفاوت” و “تازه” خواند که عنوان “پادشاه عمل” را توجیه می کند.

ماتیو توماس بازیگر مالایالام نیز اولین بازی خود را با این فیلم انجام خواهد داد. تمام این موارد در اواخر ژانویه ۲۰۲۳ توسط خانه تولید تایید شدند.” مانوبالا “و” جانانی کوناسیلان ” در اولین تجربه بازیگری خود در این فیلم حضور داشتند و حضور خود را در این فیلم تایید کردند.جرج ماریان نیز در موهومات پوجا حضور داشت و بدین وسیله حضور او را تایید کرد. ابراهیم ونکاتالام و بابو آنتونی نیز پس از شرکت در برنامه کشمیر فیلم تایید شدند. مانوبالا در ۳ مه ۲۰۲۳ درگذشت و لئو را پس از مرگ آزاد کرد.

دانلود فیلم 2023 Leo با زیرنویس فارسی –  موسیقی متن توسط آنیروده  در چهارمین هم کاری خود با ویجی پس از خنجر (۲۰۱۴)، ارباب و حیوان؛ سومین هم کاری با لوکش پس از مستر و ویکرام ساخته شده است. حق موسیقی توسط سونی موزیک هند به قیمت ۱۶ کرور (۲ میلیون دلار)خریداری شد. قرار بود این پرتاب صوتی در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ در ورزشگاه نهرو برگزار شود، اما بعدا در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل درخواست های پی درپی برای عبور علاوه بر محدودیت های ایمنی لغو شد.

نظرات منتقدان درباره فیلم هندی لئو 

نظر سومیت کادل منتقد برتر

⭐️⭐️⭐️🌟 ( 3.5 )

لئو یک پیروزی دیگه واسه صنعت تامیله

کارگردان لوکش هیجان انگیز – جذاب – سرگرم فیلم رو ساخته. نیمه اول فوق العاده است با چندین نقطه اوج درخشان [صحنه اکشن کافه، بلوک ورودی و فاصله ویجی]نیمه دوم نیز پر از اکشن است، کمی کند اما کاملاً جذاب.

20 دقیقه آخر به خصوص دنباله تعقیب و گریز خودرو از نکات برجسته فیلم هستند.صحنه آخر را از دست ندهید که با واکنش شدید طرفداران جهان لوکش مواجه خواهید شد.
اکت ویجی تالاپاتی فوق‌العاده اس، او در هر دو سکانس احساسی و اکشن می‌درخشد.  کارگردان لوکش او را به گونه ای معرفی کرد که مملو از MASS و CLASS است.

به طور کلی لئو یک سرگرم کننده عالی است که رکوردهای باکس آفیس زیادی را خواهد شکست. در زبان هندی (بالیوود) نیز علیرغم عدم انتشار در National Chain Multiplex، بسیار خوب عمل خواهد کرد.

نظر روهیت جیزوال منتقد برتر

3.5/5 ⭐️⭐️⭐️ ½

بلاک باستر در همه جا نوشته شده است

با نیمه اول فوق العاده و نیمه دوم خوب، #Leo به طور کلی یک فیلم فوق العاده است…..

4 صحنه اکشن و 20 دقیقه آخر تمام نکات منفی فیلم رو پوشش میده، احترام بزارید به لوکش

تالاپاتی ویجی مالک LEO است، او کاملاً در حال نابودی رکوردها است….  تخریب صد در صد تضمین شده است

سایر بازیگران مکمل به فیلم، چاشنی و قدرت بیشتری به فیلم می‌بخشند، اجرای درخشان، اکشن قوی….. بیش از 10 تا 12 صحنه قابل دست و سوت و هوراس

موافقم نیمه دوم به 10 دقیقه اصلاح نیاز داشت، اما خوب است… آنقدرها هم که برخی می گویند بد نیست… به من اعتماد کنید…  حتما نگاه کنید..  همه شما آن را دوست خواهید داشت… من آن را دوست داشتم….

دانلود فیلم هندی 2023 Leo با زیرنویس فارسی و دبوله فارسی بدون سانسور – اما فیلم هندی لئو در باکس آفیس رکورد هایی را شکسته که به آنها خواهیم پرداخت. فیلم هندی لئو با بازی ویجی تالاپاتی و تریشا کریشنان و سانجی دات با افتتاحیه 142 کروری با گذر از انیمیشن آدیپوروش به برترین افتتاحیه هندی در سال 2023 سینمای هند شد.

لیست بزرگترین افتتاحیه فیلم های هندی در تمام سالها

  1. فیلم هندی RRR با : 223.5 کرور (پان هندی)
  2. فیلم هندی باهوبالی 2 : 214.5 کرور (پان هندی)
  3. فیلم هندی K.G.F 2 با : 164.5 کرور (پان هندی)
  4. فیلم هندی Leo با : 142 کرور پان نیست و بدون حمایت زنجیره ملی
  5. فیلم زباله ادیپوروش با : 136 کرور ( پان هندی )

همچنین فیلم هندی 2023 Leo رکورد افتتاحیه سینمای هند را بریتانیا نیز شکست

بزرگترین افتتاحیه فیلم های هندی در بریتانیا

1-Leo : £462K
2-Pathaan : £319K
3-Jawan : £307K
4-Sultan : £271K
5-ChennaiExpress : £258.5K

هم اکنون میتوانید فیلم هندی Leo با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی بدون سانسور از وبسایت بهارات مووی دانلود نمایید

  • زبان: تلوگو، کانادا، مالایالام، تامیل
  • نویسنده: Lokesh Kanagaraj, Rathna Kumar, Deeraj Vaidy

38 دیدگاه

  1. امید
    امید

    اکشن ضعیف.داستان ضعیف.این امتیاز برای این فیلم زیاده واقعا

  2. Anvar
    Anvar

    زیرنویس جداگانه قرار بدین

  3. مجید
    مجید

    کانال فوق‌العاده دارید تنها مشکل تون اینه زیر نویس ها چسپید هستند اگه جداگانه بودند عالی میشد

  4. رضا
    رضا

    زیرنویس جداگانه قرار بدین

  5. وحید
    وحید

    نسخه زبان هندی نمیشه قرار بدین لطفا

  6. Navidtw
    Navidtw

    خیلی فیلم فوق العاده ای بود. لطفاً دوبله خوبشو بزارید دوباره ببینیم. یکبار با زیرنویس دیدم عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC استفاده نمایید.

فیلم های داخل سایت شما سانسور شده است یا بدون سانسور؟

فیلم ها بدون سانسور هستند.اگر فیلمی سانسور بشود در باکس دانلود آن نوشته میشود.

آیا دانلود از وبسایت شما نیم بها است یا تمام بها؟

فیلم هایی که در سایت ما قرار دارند تمام نیم بها هستند فقط لازمه هنگام دانلود فیلترشکن شما خاموش باشد

وبسایت بالی مووی برای شما بود؟

بله وبسایت بالی مووی برای ما بود و زیرنویس هایی که تگ بالی مووی دارند برای ما هستند . ما مجبور شدیم به علت فیلتر شدن سایت تغییر کاربری بدیم و از این پس با نام بهارات مووی با شما هستیم

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

بهارات چه معنی میدهد؟ برای چه اسم سایت شما بهارات مووی است؟

بهارات اسم اصلی کشور هند است و در قانون اساسی کشور هند نام بهارات ذکر شده است

برای پخش فیلم و سریال ها از پلیر VLC استفاده کنید